UtasTárs
  • Просмотров 3 184 619
Mennyibe kerül 2 hét Ázsia 2023-ban? | Szöul, Dél-Korea
Ázsia Trip 7. rész
Az Ázsiai utazásunk utolsó helyszíne Szöul, Dél-Korea. Ezalkalommal nem a túristás helyeket látogattuk meg, hanem az egyik kedvenc sorozatunk, az Itaewon Class helyszíneire koncentráltunk. Elveztük Szöul fiatalos energiáját, megnéztük a K-pop előadokat Hongdae-ben, ettünk koreai BBQ-t, benéztünk az összes cukiságot áruló boltba. Bejártuk a jó környékeket és figyeltük a várost, hogy a helyiek hogyan élnek. Volt egy érdekes találkozásunk egy korai diplomatával, akivel jót beszélgettünk Dél-Korea fejlődéséről, és annak okairól. Az ázsiai utazás sorozatunk ezzel a videóval véget ér, ezért a végén összefoglaljuk, hogy mennyibe került ez az utazás nekünk.
Az Ázsia Vlog többi ep...
Просмотров: 24 908

Видео

KIMENTETTEK a tengerből | Vietnám, Hanoi és Ha Long Bay
Просмотров 19 тыс.Год назад
Ázsia Trip 6. rész Vietnám utolsó állomása Hanoi, a főváros. Hanoiból több egy napos program is van, például Ninh Binh, Sapa, és a Ha Long öböl. Mi az utóbbi mellett döntöttünk és a hotelünk szervezésében befizettünk egy egy napos útra. Ha Long Öböl egy gyönyörű természeti képződmény, ahol körülbelül kétezer mészkőszikla emelkedik ki a tengerből. Mi itt beneveztünk egy kajakozásra, ami hogy is ...
Utazás Vietnám egyik legkülönlegesebb helyére, Hoi An-ba
Просмотров 21 тыс.Год назад
Ázsia Trip 5. rész A lelassult és autentikus Cham-sziget után Vietnám egyik leglátogatottabb helyére látogattunk, Hoi An -ba. Hoi An belvárosában van egy óváros, ami gyönyörű, és az UNESCO világörökség része. Este még különlegesebb a város, mert ahogy lemegy a nap, mindent a lámpások világítanak meg, amitől varáyslatosan néz ki. Hoi an tele van jobbnál jobb kávézókkal is és mi kávé rajongók vag...
A SZIGET, amit még nem láttál az Instagramon | Cham-Sziget, VIETNÁM | Utazás (2023)
Просмотров 24 тыс.Год назад
Ázsia Trip 4. rész Ebben a videóban letérünk a járt útvonalról és egy kevésbé ismert helyre látogatunk. Irány Cham-sziget! Cham egy picike sziget, ami Hoi An várostól fél óra hajó távolságra található. Egy nagyon nyugis, lelassult sziget, ahol nagyon barátságosak a helyiek. A szigeten mindössze két falunak nevezhető település található, és ezen kívül csak a gyönyörű természet, a tengerpartok, é...
Őszinte első benyomások VIETNÁMRÓL | Da Nang, Hai Van Pass
Просмотров 49 тыс.Год назад
Ázsia Trip 3. rész Irány Vietnám ! Bangkok után átrepültünk a következő városba, ami Da Nang, Vietnám. Vietnámban még soha nem jártunk, ezért most szembesültünk először az itteni káoszos közlekedéssel, ami eléggé meglepett minket, pedig jártunk már pár kaotikus helyen. Vietnám első látásra szerelem lett. Nagyon pozitívak voltak az első benyomások, a hely különlegessége, az emberek, a mosolyok, ...
Egy laza nap Bangkokban és milyenek az ÁRAK?
Просмотров 22 тыс.Год назад
Ázsia Trip 2. rész Folytatódik a kaland Bangkokban. Mivel az előző nap végig látogattunk pár fontosabb látnivalót, akartunk egy kicsit lazább napot, amikor csak élvezzük a helyet. Így ezen a napon elmentünk egy menőbb városrészbe, amit Talan Noi-nak hívnak, és kipróbálgattuk az ottani kávékat. Sajnos több felvétel nem készült erről a napról, de így is lejártuk a lábunkat, ettünk jókat, élveztük...
Már megint LELÉPTÜNK, Irány BANGKOK! - Ázsia Trip 1
Просмотров 38 тыс.Год назад
Irány Thaiföld és Bangkok :) Az egy éves világkörüli utazásunk alatt nagyon megszerettük Ázsia országait és azóta nagyon vissza vágytunk Délkelet-Ázsiába. Nagyon hálásak vagyunk, hogy idén márciusban újra átélhettük az ottani szabadságot, hangulatot, láthattuk a mosolyokat, és érezhettük az ottani ízeket. Ebben a részben Bangkokba érkezünk, ahol még soha nem jártunk. 3 napot töltöttünk el itt, ...
Felmásztunk egy PIRAMISRA Mexikóban
Просмотров 13 тыс.2 года назад
Folytatódik a mexikói kaland! Béreltünk egy autót és elutaztunk egy maja romvárosba, aminek a neve Ek Balam. Azért választottuk ezt a Chichen Itza helyett, mert kerülni akartuk a tömeget, és úgy hallottuk, hogy Ek Balamnál fel is lehet mászni a romokra. Nem csalódtunk, hatalmas élmény volt. Miután magunkba szívtunk egy kis maja történelmet, egy Cenotéba mentünk, ami egy föld alatti víznyelő, a ...
MEXIKÓ, ISLA MUJERES | „Nem kellett volna megnézni a Narcost"
Просмотров 21 тыс.2 года назад
Mexikó 2. rész Mexikó felfedezése folytatódik! Isla Mujeres szigeten vagyunk, ahol béreltünk egy kis motort és bejárjuk vele az egész szigetet. Megettük életünk legjobb burritoját, megnézünk pár strandot, pihentünk. Igazából semmi izgi, max egy szétlőtt autó :). Kicsit csalódunk a tengeri hínár miatt, majd tovább megyünk Tulum felé. Hamarosan folytatjuk! A Világkörüli Vlog epizódjait ezen a lis...
MENNYIRE DRÁGA Isla Mujeres? | Mexikó #1 2022
Просмотров 20 тыс.2 года назад
Már régóta nagy álmunk volt Mexikó, ezért 2022 januárjában elutaztunk ide, az egyik olyan országba, ahova szabadon, korlátozások nélkül be lehet utazni jelenleg. Ebben az epizódban Isla Mujeres szigeten vagyunk ami Cancuntól nem messze található. Bemutatjuk a szállásunkat, a szigetet, megkóstoljuk a helyi fajitát, a burritót. Közben minden költségről beszámulunk és kiderül, hogy valóban olyan d...
3 Hónap utazás DÉLKELET-ÁZSIÁBAN - Ilyen volt szabadon utazni hátizsákkal
Просмотров 202 тыс.3 года назад
Ebben a videóban megmutatjuk milyen volt az utazás Délkelet-Ázsia hátizsákos útvonalán 2019-ben. Volt minden aminek egy ilyen utazásban lennie kell: baktériumos fertőzés, motoros defekt, halálfélelem egy kisbuszban, lerobbanás a tenger közepén hajóval, sok gyönyörű napfelkelte és naplemente, sok szép emlék, éééés nulla elhagyott napszemüveg! A Világkörüli Vlog többi epizódját ezen a listán talá...
Sétáljuk körbe az egész szigetet! | Fulhadhoo, Maldív-szigetek
Просмотров 12 тыс.3 года назад
Kora reggel felkeltem és körbesétáltam Fulhadhoo szigetet. Tartalom: 00:00 Móló 03:30 Fulhadhoo falu 16:26 Köves part 36:32 A muréna meg akart enni :) 42:22 Földművelési terület 44:05 Köves part 49:04 Homokos part 1:02:00 Dzsungel A Világkörüli Vlog többi epizódját ezen a listán találod: ruclips.net/p/PLJIpuPArt1btLktMgARgLgliqVHA7bY3S ► Bankkártya utazáshoz: Ezt a bankkártyát használtuk mind a...
4 MÉTERES RÁJÁVAL ÚSZTUNK | Mennyibe kerül egy Maldív-szigeteki utazás? | Fulhadhoo Maldív szigetek
Просмотров 77 тыс.3 года назад
Maldív Szigetek 2. rész Az nyaralás második felében elmegyünk Fulhadhoo-ra, ami sokak szerint a Maldív-Szigetek egyik legszebb tengerpartja. Tényleg nagyon gyünyürű az egész sziget. Van egy nagyon benőtt dzsungel, egy kilométeres fehér homokos tengerpart homokbuckával a végén, gyönyörő tengeri élővilág korallok. Valóban paradicsomi a hely. Volt pár nagyon emékezetes élményünk is. Úsztunk manta ...
Nézz körbe velünk a világ egyik LEGSZEBB TENGERPARTJÁN | Maldív-Szigetek, Fulhadhoo | 360 4K
Просмотров 27 тыс.3 года назад
A teledonod mozgatásával, vagy ha számítógépen vagy, akkor az egérrel körbe tudsz nézni. Fulhadhoo tengerpartján sétálunk egyet. Gyere velünk! A Világkörüli Vlog összes epizódját ezen a listán találod: ruclips.net/p/PLJIpuPArt1btLktMgARgLgliqVHA7bY3S Tags #Maldives #Fulhadhoo #Maldiv #Szigetek #tengerpart #nyaralas
Relaxing walk on Omadhoo Island, Maldives 4k Uncut
Просмотров 12 тыс.3 года назад
Maldív-Szigetek, Omadhoo lakott szigeten körbesétáltam az egyik reggel. Nincs semmi beszéd, semmi vlog, semmi vágás, csak a tiszta valóság. 0:00 Sandy beach, Bikini Beach 8:28 Sandbank 10:30 Kis cápa 10:50 Helyiek tengerpartja 17:10 Dzsungel 19:20 Helyiek tengerpartja 23:43 Falu, iskola 31:25 Lakóházak 38:29 Rocky Beach, Sandy Beach 45:59 Vissza a faluba 1:01:42 Mezőgazdasági terület 1:04:41 Dz...
Elutaztunk a MALDÍV-SZIGETEKRE - Egy lakott sziget VALÓJÁBAN
Просмотров 67 тыс.3 года назад
Ha ledobnak egy helyre, kitalálod HOL VAGYUNK?
Просмотров 8 тыс.3 года назад
A felvétel, ami után pár perccel Csabi öszzetörte a 360 kamerát :D | #NézzKörbeVelünk 11
Просмотров 10 тыс.3 года назад
Railay, Thaiföld | #NézzKörbeVelünk 10 | Virtuális séta 360
Просмотров 4 тыс.3 года назад
Koh Rong sziget, Kambodzsa | #NézzKörbeVelünk 9 | Virtuális séta 360
Просмотров 3,8 тыс.3 года назад
Tengerparti séta Tajvanon | #NézzKörbeVelünk 8 | Virtuális séta 360 | Xiaomi Mijia Sphere
Просмотров 3,6 тыс.3 года назад

ba'rmi olcso'bb mint pest

• @moonshinemermaid
    @moonshinemermaid 6 дней назад

Köszi a sorozat ajánlót is ,nagyon szeretem koreát de még sajna nem voltam ott.

• @MrCsbenko
    @MrCsbenko 7 дней назад

😊

• @Aviadan
    @Aviadan 10 дней назад

Igen van ez az ember típus...én csak 2 hetet voltam kínába(nem szervezett formában), de minden pillanat egy élmény volt, semmiképpen nem sokk. 4 városban(Csinan,Taian,Qingdao,Peking) rengeteg ételt megkóstoltunk, a legegyszerűbb helyektől, a legjobbakig.... Eszméletlen finom ételeket ettem, még olyan helyen is, ahol nem vártam volna mondjuk a tisztaság végett. Hozzá kell tennem, elég válogatósnak tartom magam, az otthoni koszthoz képest nem szoktam elájúlni a hazai(magyar) éttermek felhozatalától. Nagyon meglep a videótok a saját tapasztalataimhoz képest. 😮

• @melindaszabo7647
    @melindaszabo7647 11 дней назад

Szia a (Mesara) hentesüzlet. 😀

• @zsoltkoncz2158
    @zsoltkoncz2158 14 дней назад

Sziasztok! Örülök, hogy "rátok" találtam. Már megnézted néhány videót az utazásaitokból. Izgalmas csodaszép helyeken jártatok. Remek az intro, nagyon jó a zene választás a videók alatt, minden tökéletes. Nagyon kedves szimpatikus emberek vagytok. Már eltelt pár év... remélem jól vagytok, és boldogság van. ❤

• @janoskarpati7848
    @janoskarpati7848 20 дней назад

Borzalmas szar helyett inteligensebb lett volna talán egy "nekem nem izlik " kifejezés.

• @lindabelcher7122
    @lindabelcher7122 21 день назад

Sziasztok! Én csak nem rég találtam rátok de nagyon megszerettelek titeket! Szimpatikus pár vagytok nagyon ,remélem még lesz alkalmunk látni titeket 🙂

• @erikabertenyi1840
    @erikabertenyi1840 21 день назад

Nagyon szép helyen jártatok. És mivel spirituális helyek a könnyek természtesek. Tisztul a lélek.Bátrak vagytok!

• @VinoTonto1
    @VinoTonto1 23 дня назад

Nekem is van ilyen idióta ismerősöm, aki pólóban, rövidnadrágban motorozott arrafele.... Nem sok bőr maradt rajta, meg a 2 hét korház se volt annyira vidám.

• @erikabertenyi1840
    @erikabertenyi1840 24 дня назад

Én is elsirtam magyam. Annyira szép, és misztikus. Én is vágyom ide, talán egyszer sikerül. Kiraktam a Machu Pichu képét a falra, hogy mindennap lássam, és be fogom vonzani. Ezt már a Niagarával is megtettem és 6 éve voltam ott. 5 évig a riói Krisztus szobrot néztem, mint képet a falon. És ott is voltam és az Igiacu vizesésnél is. És mindkettőnél sirtam, ezek óriási sziv élmények. Köszönöm a filmet!

@klarafeher7815 28 дней назад

😮😮😮

• @gemiden1
    @gemiden1 Месяц назад

Milyen légitársaságot használtok?

• @roppihe1
    @roppihe1 Месяц назад

"Nem engedem"...Atyaég ekkora drámát.Nem ingatlant akart venni😂

• @user-cs8xy2qb5g
    @user-cs8xy2qb5g Месяц назад

❤️😂👍❤

• @marianntolcsvai553
    @marianntolcsvai553 Месяц назад

Egyszerűen Csodálatosak Vagytok!❤❤ Szívből Gratulálok Nektek !❤❤ Várom a Folytatást ❤

• @murchinksonmorks
    @murchinksonmorks Месяц назад

Mysterious and epic place. BEAUTIFUL.

• @fulcimpa
    @fulcimpa Месяц назад

Nem ígértetek semmit, sajnos ezt be is tartottátok...😔

• @moncsi803
    @moncsi803 Месяц назад

Most találtam rátok most nézegetem a videókat eszméletlenek vagytok ❤

• @evatapolcsanyine8791
    @evatapolcsanyine8791 Месяц назад

Szuper utazás, lehet lekoppintom. Annyira jó, hogy részletesen mindenről beszámolsz, anyagiakról is. Milyen kamerát használsz?

Imádlak benneteket! S irigylem a fiatalságotokat. Rengeteg utazást kívánok. Melyik légitarsasaggal utaztatok Bud-Bankok?

• @TiberiusREXmusic90
    @TiberiusREXmusic90 Месяц назад

Hali. 8:57 nél mi a zene címe? Köszi!

• @MarcellPortik
    @MarcellPortik Месяц назад

Szia! 1:30 percnél kérhetek szám címet!?

• @user-ym4rh7uf2p
    @user-ym4rh7uf2p Месяц назад

Köszönöm az élményt!

• @attilarutai8006
    @attilarutai8006 Месяц назад

Bátrak és nagyon szerencsések vagytok !! Óriási élmény lehetett. Köszönöm, hogy ott lehettem. Attila

• @emiladetektív4356
    @emiladetektív4356 Месяц назад

A drogfogyasztás stb. bűntettnek számít.

• @abbes_0918
    @abbes_0918 Месяц назад

parada

• @rolandnagy1411
    @rolandnagy1411 Месяц назад

Sziasztok! Mikor lesz új videó? Mi van veletek mostanában?

• @loranthoranyi7434
    @loranthoranyi7434 2 месяца назад

Köszönjük, Hawaii varázsos, vulkáni sziget! A zenék nagyon hangulatosak! 😄

Csillagok utcája- Backstreet Boys - hullócsillagok utcája 😁 Háát, Las Vegast simán ki lehet hagyni, a Nemzeti Parkokat kell nyomatni ezerrel! Annyi van belőlük! Pl. Zion! San -Francisco-L.A. tengerparti út is baba! USA tényleg drága, mint NY-Európa, csak itt a nagy távolsági utakat is fizeted 😪 A Grand Canyon zsír! Ne tudom, hol éltek, de Bp-en is vannak bolondok 😪

• @kurkokatk7114
    @kurkokatk7114 2 месяца назад

Hogy lehet Budapestet összehasonlítani egy kínai vidéki kisvárossal? A népssűrűség se legyen mérvadó, mert ott mindenhol csak több lehet.

• @loranthoranyi7434
    @loranthoranyi7434 2 месяца назад

Köszönjük a videót, informatív volt és érdekes! Sajna a képminőség gyengusz többször, pl. a Nemzeti Parkban.😪 Miért mennek át Eu-ba? Egyrészt durva a verseny, s a pártot is kihagytad!😁

😮😮😮

😮😮😮❤ ❤ ❤

• @andregrastyan3403
    @andregrastyan3403 2 месяца назад

Erdekes volt, udv a NJ tengerpartrol.

❤😢❤❤ ❤

• @marikaujlaki6683
    @marikaujlaki6683 2 месяца назад

Imádtam a Videóitokat,mert annyira jól felkészültetek minden városból ahol jártatok szinte úgy éreztem magam mintha Veletek járkáltam volna.Nagy Ölelést küldök Nektek.Továbbra is követlek Titeket az utazásotokon .🥰🥰🥰🥰

@klarafeher7815 2 месяца назад

❤.. hú Köszönöm szépen... nagyon nagyon hasznos..!!! 😮 Nagyon tetszett hogy összefoglaltátok minden videó végén az anyagi kiadásokat. Nagyon ügyesek voltato!!! ❤ Köszönöm a videó- itokat!!! Klassz volt!!! ❤ 😮😮

❤❤

😮😮😮❤❤❤

• @blacklight5216
    @blacklight5216 2 месяца назад

Sziasztok! Nagyon jók a videóitok, nagyon élvezem őket! Japánba megvettétek előre a repülőjegyet vagy helyben intéztétek? És általában mi a javaslatotok, érdemes itthonról elintézni vagy jobban jár az ember, ha az adott országban intézi a következő országba szóló repülőjegyet?

• @ildikoballok4054
    @ildikoballok4054 2 месяца назад

Nincs melyszegenyseg? Lopni nem lopnak, csak magas szazalekban csalnak a boltban, tehat nagyont oda kell figyelni es kesz....Hm erdekes mondatok. Nincsenek drogosok, alkoholistak? Lehet mert nem lehet felvallalni ki vagy, vagy kicsinalnak? Ja es szuper elmeny lehet, h minden nap azon agyal az ember, hol merjen enni....

• @orbansz1
    @orbansz1 2 месяца назад

Sziasztok, nem tudom, olvassátok-e a régi tartalmak alatti hozzászólásokat, mindenesetre egyrészt nagyon örülök, hogy rátok találtam, 2 nap alatt megnéztem jónéhány videótokat és kifejezetten tetszenek. Jó vágóképek, zenék, informatív tartalom, szimpatikus páros :) Ennél a videónál viszont azt éreztem, hogy mindent kicsit máshogy fogtatok fel, mint a többi videóban, amit láttam tőletek. Kosz, káosz, hangzavar szinte minden országban van Ázsiában (is), bizonyos részeken. A kissámlis kajáldák alapnak számítanak például Vietnámban és a környező országokban is. Az agyoncsomagolás, vagy az anyanyelvi kommunikáció, a készpénzes fizetés elsődlegessége például Japánban is ugyanígy jelen van, de ott nem láttalak titeket ennyit panaszkodni emiatt, vagy kritikával illetni ezeket. Nekem ez itt kicsit furán jött most le. Nem beszélve arról, hogy pl egy átlag amerikai sem hajlandó idegen nyelvet tanulni, sőt ő el is várja, hogy mindenki értse őt... Tudjátok, van az a mondás, hogy "you speak English, because it's the only language you know, I speak English because it's the ONLY language you know". A továbbiakra még sok-sok remek kalandot kívánok nektek!

• @pottyos545
    @pottyos545 2 месяца назад

Korában vagyok egyetemista. Most is sokan hordanak maszkot. Szerintem a maszk mögé bújnak.🤗

• @user-oh6eq9jz2f
    @user-oh6eq9jz2f 2 месяца назад

Szebb mint egy európai város de nem is csodálkozom mivel négyezer éves Kína

• @attiladeak1467
    @attiladeak1467 2 месяца назад

A kambodzsai idegenvezető srác mintha a magyar viszonyokat írta volna le. Mondjuk itt még nem lőnek. Még…

• @endrebandy
    @endrebandy 2 месяца назад

nagyon jó amit csináltok, de a zene sokat ront, nem kell zene , vagy ha nagyon akarjátok, akkor csak csendben